Usein kysytyt kysymykset

Kysymys 1. Hukkasin palautuslomakkeen – mitä nyt?


Kirjauduttuasi sisään palautuslomakkeen saa tulostettua Palautuslomake -välilehdestä.

Tuotteita ei voi palauttaa ilman palautuslomaketta.

Palautusosoitteemme on:

Asiakaspalautus


Kenkäboxi.fi

Käpytie 4 b 10

33180 Tampere

Tämä palautusosoite on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita.

Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, lue kohta "Toimitus, Vaihto ja Palautus" tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kysymys 2. Haluamastani tuotteesta on kokoni loppunut - tuleeko sitä lisää?


Saamme usein täydennyspyyntöjä moniin tuotteisiin. Asiakaslupauksemme "Jatkuvasti vaihtuva valikoima uutuuksia" -mukaisesti emme tilaa yksittäisiä tuotteita kuin vain rajallisen määrän. Emme siis pääsääntöisesti täydennä vanhoja tuotteita vaan keskitymme uutuuksiin.

Voit kuitenkin kysyä tilannetta aina Kenkäboxi.fi asiakaspalvelusta käyttämällä chat -ominaisuutta.

Kysymys 3. Oletteko vastaanottaneet palautukseni?


Postilla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta, mikä vaikuttaa luonnollisesti palautuksen käsittelyaikaan. Saavuttuaan meille palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä. Tämä edellyttää sitä, että palautuslomake on täytetty oikein.

Mikäli muistit vasta palautuksen lähetettyä unohtaneesi täyttää kaikki lomakkeen kohdat, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.