Toimitus, Vaihto ja Palautus

Tuotteiden toimitus

Kenkäboxi.fi haluaa tarjota ilmaisen toimituksen jokaiselle myydylle tuotteelle. Käytössä on Postin SmartPost -palvelu. Toimitus on mahdollista jokaiseen SmartPost lokeroon Suomessa. Mikäli sinulla on erikoistoiveita, tai kysymyksiä lähetyksen saapumisen suhteen, otathan yhteyttä asiakapalveluumme.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, jolloin toimitusaika tuotteille on noin 2 - 5 arkipäivää. 

Katso lähin SmartPost automaattisi tästä

Tuotteiden vaihtaminen

Haluamme erottua joukosta tarjoamalla jatkuvasti vaihtuvan valikoiman Suomessa ennennäkemättömiä kenkiä. Jotta mallistomme pysyy uniikkina, tuote-erät voivat monesti olla suhteellisen pieniä. Myös tuotteiden saatavuus on monesti rajoitettu valmistajan toimesta.

Pyydämme asiakkaitamme varmistamaan oikean koon heti ensimmäisellä tilauskerralla, koska monista tuotteista ei välttämättä löydy enää myöhemmin vaihtoehtoista kokoa väärän tilalle. Pyydämme kuitenkin aina olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa tilanteen aina tapauskohtaisesti.

Helpottaksemme sinun ostotapahtumaa, Kenkäboxi.fi tarjoaa väärän koon tilaamisen jälkeen yhden vaihdon ilmaiseksi, mikäli kyseistä mallia on vielä saatavilla! 

Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistaa sopivan koon löytymisen ja laittaa tuotteet sinulle sivuun. Sen jälkeen kun vastaanotamme väärän koon palautuksen, me lähetämme oikean koon kengät sinulle jälleen veloituksetta.

Tuotekuvauksissa pyritään ilmoittamaan, mikäli koko on normaalia suurempi, tai pienempi. Kengissämme on harvoin ns. puolikkaita kokoja (eli esim. 42.5), joten tuotekuvaukset tarkkaan lukemalla on mahdollista saada sopiva kenkä itsellesi siitä huolimatta. Haastavimmissa tapauksissa suosittelemme valitsemaan yhden koon suuremman mallin.

Tuotteiden palautus

Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Liitä palautuksen mukaan huolella täytetty palautuslomake. Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on 4.95 €

Palauttaessa on käytettävä Postin SmartPOST-pakettiautomaattia! Emme hyvitä asiakkaalle muista toimitustavoista koituneita palautuskuluja! Emmekä vastaanota palautuksia, jotka on lähetetty yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen (pois lukien omavastuu 4.95e)

HUKKASITKO PALAUTUSLOMAKKEEN? Ei se mitään, lataa palautuslomake tästä linkistä

Kuinka palautan/vaihdan tuotteet?

Palautat/vaihdat tuotteet 14vrk sisällä vastaanottamisesta käyttämällä Smart POST-pakettiautomaattia.

Mene osoitteeseen www.posti.fi -> valitse valikosta Paketit ja seuranta -> Palauta paketti -> Valitse palautustapa Alkuperäinen lähetystunnus -> Syötä lähetystunnus -> Saat Helposti- koodin, jolla palautat tuotteet. -> Kirjoita Helposti-koodi mukana tulleeseen palautus tarraan -> Laita uusi tarra vanhan osoitetarran päälle alkuperäiseen postituspussiin (pussissa on palautusta varten toinen sulkijatarra, jolla pussin saa suljettua) -> Vie paketti valitsemaasi pakettiautomaattiin. Posti ei peri palautuksesta sinulta kuluja.

Mikäli et itse pääse noutamaan tilaustasi postista, voit antaa SmartPost -koodin luotettavalle hakijalle. Tämä on kuitenkin asiakkaan omalla vastuulla. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme maksun 14,90€.

Jäikö kysyttävää? Kysy lisää asiakaspalvelustamme.


Palautusosoite: 

Kenkäboxi.fi

Käpytie 4 B 10

33180 Tampere

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä kuljetuksessa vioittuneet tuotteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluun.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tuotevirheet

Haluamme tarjota asiakkaillemme vain laadukkaimpia kenkiä, jotta jokainen askeleesi olisi mahdollisimman miellyttävä. Mikäli jokin viallinen tuote olisi kuitenkin tarkan laadunvarmistamisen läpi kulkeutunut sinulle, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitetään tilanne mahdollisimman nopeasti.

Pahoittelemme tällaisesta tilanteesta aiheutunutta haittaa.

Huom! Tuotekuvissa saattaa esiintyä lieviä sävyvirheitä väreissä.